Just2Match

Relatiebemiddeling voor de hogeropgeleide, succesvolle en ondernemende single

Just2Match relatiebemiddeling, ANNO 1998

Maak kennis met Just2Match: hét podium voor singles die verder denken. Onze cliënten zijn ondernemers, directeuren, beslissers en professionals uit Nederland en België. Zij hebben een HBO/WO werk & denkniveau en staan goed in het leven. Nu zij de liefde meer prioriteit in hun drukbezette leven geven, kiezen zij voor relatiebemiddeling waarbij persoonlijk maatwerk centraal staat.

Wij leren u kennen en selecteren iemand die écht bij u past. Iedere date is een oprechte en serieuze partij. Mocht de klik toch ontbreken, gaan wij vanuit uw ervaringen verder. Zo werken we steeds doelgerichter naar de juiste match en nemen wij pas afscheid van u wanneer u geslaagd bent.

Just2Match, uw veilige en betrouwbare gids in de zoektocht naar een geschikte levenspartner. Vrijwel altijd vinden wij de juiste partner!

Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek in Amsterdam,
’s-Hertogenbosch of in de Regio Den Haag/Rotterdam.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag vanaf 10.00 uur t/m 17.00 uur. Telefoonnummer: 020-6211121. Voor meer informatie bezoek onze website www.just2match.com

Correspondentie Just2Match

• Patricia Kuiper-Vermeer