PartnerSelect Relatiebemiddeling

Op naar een mooie relatie!

PartnerSelect Relatiebemiddeling is een groot allround bemiddelingsbureau dat sinds 1997 aan de weg timmert. De grootste groep inschrijvers behoort tot de leeftijdsgroep van mensen tussen de 30 en de 75 jaar. Wat betreft opleidingsniveau en levensovertuiging van onze partnerzoekenden is er een grote verscheidenheid. PartnerSelect staat in principe open voor iedereen die op zoek is naar een serieuze relatie, ongeacht iemands achtergrond. Iets waar PartnerSelect erg blij mee is, is het feit dat ook veel weduwen en weduwnaars bij ons aankloppen. Ook voor hen is er doorgaans veel mogelijk.

Sterke punten

Typisch PartnerSelect is de persoonlijke bemiddeling. U kunt vertrouwen op een team van ervaren bemiddelaars. Zij zetten zich persoonlijk voor u in. Eerst is een uitgebreid intakegesprek om u en uw partnerwensen te leren kennen. Daarna start de bemiddeling en zullen onze bemiddelaars ervoor zorgen dat u in contact komt met geschikte partnerkandidaten.

Een partnervoorstel bestaat uit een uitgebreide persoonsbeschrijving en is voorzien van een kleurenfoto. Hebt u elkaar gevonden of wilt u om een andere reden de bemiddeling stoppen? Wij werken niet met een langdurig contract. U betaalt per maand en kunt zich maandelijks uitschrijven

Benieuwd naar uw slagingskans?

De slagingskans bij een relatiebureau verschilt van persoon tot persoon. In welke regio zoekt u iemand, van welke leeftijd en welk opleidingsniveau? Het zijn allemaal factoren die uw slagingskans kunnen beïnvloeden. Om u een eerlijk advies te geven over uw kansen heeft PartnerSelect een speciale test ontwikkeld. U beantwoordt tien korte vragen en krijgt op basis daarvan een rapport toegestuurd. Deze test is geheel gratis en vrijblijvend.

Uw slagingskans? Surf naar: www.slagingskans.nl en doe de test!
Of bel: 088-1997010. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Correspondentie PartnerSelect Relatiebemiddeling

• J.W.M. van Leeuwen